خانه دوست کجاست ؟

تقدیم به ژانوس عزیز برای اشنا کردن من با عزیزان :پیمان نیلو فر پگاه شیرین محمد و سعید .

 

خانه دوست کجاست ؟

ما همیشه  همه جا همه وقت دنبال کسی یا چیزی می گردیم .کسی که نام زیبای دوست را دارا باشد یا چیزی که بوی خوش دوستی داشته باشد. مهم نیست که کجا هستیم در خانه یا دور از ان .زمانی که در خانه پی دوستی میگردیم شاید که راه یافتن ان چندان پر پیچ وخم نباشد اما وقتی که دور از خانه خود یا بهتر بگویم دور از خانه پدری هستیم گذرگاه بس دشوار است.

روزی که راهم به این وبلاگ ختم شد و سیاه مشق هایم را در ان جا دادم ضمن اینکه هیچ گونه اشنایی به نوشتن در یک وبلاگ فارسی نداشتم و هنوز هم ندارم و مدتها نیز باید بدوم و خدا داند که تا کی در اندر خم اولین کوچه بمانم نمی دانستم که طبق عادت قلبی خود دنبال نشانی خانه دوست می گردم .

چه نیک بخت بودم که سر از کوچه باغ عشق در اوردم انجا که فضایش غرق در  صمیمیت است. و  دو قدم مانده به گل تنهایی رسیدم به عزیزی که نشانی خانه دوست را به من داد. 

 

Neshani - Khaneh ye dust kojast

 

نظرات 9 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.helya-karen.blogsky.com/


بیش از هر چیز به نوشتن فکر کن !

این شاید بهترین راه برای به اشتراک گذاردن احساسات و اندیشه‌هامون باشه

پیمان عزیز

یافتن راههایی که بتوانیم احساسات و اندیشه های خود را با هم تقسیم کنیم نیز جدا از یافتن دوستی ها نیست.چرا که این خود ار شاخه های این درخت تنومند است.
ممنون از توجه تو نازنین.

شیرین سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ق.ظ http://sz1.blogfa.com

سهیلای عزیز
این همه لطافت طبع رو به شما تبریک میگم. و من هم از ژانوس مهربان به خاطر آشنا شدن با دوستان خوبی مثل شما ممنونم.
کاش من هم می تونستم با نوشتن به راحتی مثل شما احساسای خودم رو بیان کنم
شاد و سر بلند باشید

شیرین جان

از لطف تو دوست عزیزم سپاس گزارم از شما دوستان یاد می گیرم .
پاینده باشید.

رضا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.rs.persainblog.ir

دوستی نشانی نمی خواهد کافی ایست عاشق باشی و راستگو و فلسفه نبافی کودک فلسفه نمی داند وهمیشه

ادرس را درست می گوید

رضا عزیز

از اینکه به دیدن خانه دوست امدی خو شحالم .ممنون از تو .

خیزران شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ب.ظ http://kheyzaran.blogsky.com


سهیلای عزیز
سلام
ممنون از بزرگواری تو
خوشحال میشوم بیائی
جواب ایمیلت را هم مفصل نوشتم نمیدانم چرا بخش لینک دوستان را فعال نکردی.همه ی دستورات لازم را برایت نوشته بودم
خیالت از جانب من جمع که من خانه ی دوست را هیچگاه گم نمیکنم
با ادب احترام ومحبت بیکران

سپاس دوست عزیز محبت شما را هرگز فراموش نمی کنم .

نیلوفر شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلاممممممممممم سهیلای گل
خوبی؟
شعر زیبایی انتخاب کردی و پست قشنگیه قلمتم زیباست و مطمئنم روز به روز چیزای بهتری میتونم ازت یاد بگیرم
راستش اون بالا اسم منم نوشتی ذوق زده شدم
موفق باشی

نیلوفر نازنین

امید که اسم زیبای تو همیشه زینت بخش این سرا باشد .مهر تو نازنین افزون.

کامبیز سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
دوستی و دوست داشتن حس عجیب و زیباییست. وقتی که عهد و پیمان دوستی بین دو نفر بسته شد٬ خیلی سخت شکسته می شه. شاید دلیلش این باشه که این عهدنامه در قلب آدم ها نوشته می شه.

--------------------------------------------------------------

من دلم می خواهد خانه ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند آرام
هر کسی می خواهد وارد خانه پر مهر و صفامان گردد
شرط وارد گشتن،
شستشوی دلهاست
شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی می کوبم
و به یادش با قلم سبز بهار می نویسم:
ای دوست،
خانه دوستی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر
خانه دوست کجاست؟

فریدون مشیری

کامبیز عزیز دوست جوان من همینطور که نوشتی برای راه یافتن به خانه دوستی ابتدا داشتن یک دل بی رنگ وریاست و بعد محمکم و قوی نگه داشتن ان گوهر است.
از توجه تو نازنین و شعر زیبایی که انتخاب کردی سپاس گزارم.

شیرین شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ق.ظ

سهیلای عزیز سلام
برای عرض ادب اومدم.
امیدوارم شاد و سربلند باشید

شیرین نازنین خوش امدی .از دیدارت همیشه خو شحال میشم .

خیزران شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ http://kheyzaran.blogsky.com


سلام سهیلای عزیز
میبینم که اتاقک شیشه ای تو دارد رونق میگیرد
خوشحالم
برایت روزگاران خوشی آرزو میکنم
با ادب احترام ومحبت بیکران

ژانوس عزیز

لطف شما و دوستان نازنین است اما به دلیل گرفتاری ها نمی توانم از لطف شما عزیزان به موقع سپاس گزاری کنم.

حامد شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام خسته نباشی من اولین بار که این وب لاگ رو می خونم اگه حوصله اش رو دارید اشعار سهراب رو نقد کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد