تمنای دل

 انکه می گوید دوستت دارد

خنیا گر غمگینی است که اوازش را از دست داده است

ای کاش عشق را زبان سخن بود

هزار کاکلی شاد در چشمان توست هزار قناری غمگین در گلوی من

عشق را ای کاش زبان سخن بود

انکه می گوید دوستت دارد

دل اندوهگین شبی است که مهتابش را می جوید

ای کاش عشق را زبان سخن بود

هزار افتاب خندان در خرام توست هزار ستاره گریان در تمنای من

 عشق را ای کاش  زبان سخن بود

                                        احمد شاملو

نظرات 12 + ارسال نظر
پیمان جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ق.ظ http://helya-karen.blogsky.com/

سهیلای نازنین

خیلی خوب شروع کردی، در همین آغاز از انتخاب شعر و نوشتارت پیداست که بانوی بسیار خوشفکر، پراحساس و توانمندی هستی که نوشتن گوشه‌ای از نمود شخصیت توست

ادامه بده با جدیت




با اجازه شمارو لینک کردم

پیمان عزیز
ممنون از تو دوست نازنین پیشنهادات و انقادات شما در ادامه این راه کمکی بزرگی خواهد بود.

خیزران شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ http://kheyzaran.blogsky.com

سهیلای عزیز
سلام
شما درمینیمالنویسی برایم کامنت گذاشته اید مینیمالنویسی
یکی ازوبلاگهای هشتگانه من است برگ اصلی وبلاگی است به اسم خیزران
اولا تبریک میگویم برای برپایداری(بامدادان) ثانیا خوشحال میشوم برای دیدن خیزران قدم رنجه کنید فرش قرمز پذیرائی پهن است ثالثا درصورت پسندیدن دعوت میکنم که به هم لینک بدهیم در صورت توافق جوابش رادرخیزران برایم بنویس دوستان خوبی دارم همه را به شما معرفی میکنم البته در صورتی هم که نپذیرید سرسوزنی از ارادت من نسبت به شماکم نمیشود
سه پست اخیرت راخواندم نترس قاصدک ها هنوز هم درراهند
حتی اگرصدای اخوان خاموش شده باشدوعشق های تابناک وبی شائبه نوید قاصدک هاست کسی که شاملو میخواند به دوستداران شاملو میپیوندد
با ادب احترام ومحبت بیکران

بیکران عزیز درود بر شما

سپاسگزار ار اینکه سری به بامرادان زدید .با کمال میل به دیدار خیزران خواهم امد .اشنایی با اندیشه هموطنانم کمال خوشحالی من است.نظرات و پیشنهادات شما عزیزان را به منت می پذیرم.

خیزران شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ http://kheyzaran.blogsky.com

سلام سهیلای عزیز
شما در باغ خیزران جاودانه شدید
برایتان روز وشب خوشی آرزو میکنم
با ادب واحترام ومحبت بیکران

سپاس ار مهر شما .
باغ بیکران لطف شما همیشه برقرار .

پگاه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ http://sedayeayene.blogfa.com

سلام دوست عزیز
واقعا این شعر همیشه حرف دل من بوده ای کاش عشق را زبان سخن بود و نیست عشق زبان ندارد به عبارت در نمی‌آید، می‌فهمی و نمی‌فهمی‌اش و قصه‌اش را از هر زبان که می‌شنوی نامکرر است ای کاش عشق را زبان سخن بود... ممنون از انتخابت...
اگر دوست داشتی به مثل آفتاب هم سری بزن خوشحالم می‌کنی و موفق باشی

پگاه نازنین

ممنون از اینکه به من تازه از راه رسیده سر زدی .دیدار پیشنهادات شما عزیزان باعث خوشحالی من خواهد شد.

نیلوفر دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلام سهیلای عزیز
خوبی؟

وبلاگ زیبایی داری که البته مطالبی که نوشته ای و انتخاب کردی زیباش کرده
از ژانوس عزیز هم باید ممنون باشم که دوستان خوبی چون تورو معرفی میکنه به بقیه
شعر زیبایی بود از شاملو

سهیلا جان با اجازه شما رو لینک میکنم
موفق باشید و کامروا

نیلوفر عزیزم

هم ازژانوس و هم از تو نازنین سپاس گزارم.من هم از اشنایی با شما دوستان هموطنان و همدلان عزیزمب سیار خوشحالم.

نیلوفر دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

__________@@
_________@@@
_______@@@@@
__________// \\
_________<>O<>
__________\__/

این گلدون گل هم تقدیم به شما و وبلاگ قشنگت به مناسبت آشنایی

شیرین چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ http://sz1.blogfa.com

و ای کاش عشق را زبان سخن بود.
سهیلای عزیز سلام
چقدر زیبا بود پست برای تو. از ژانوس مهربان برای اینکه وبلاگ شما را به من معرفی کردند ممنونم و خوشحال خواهم شد اگر شور زندگی را نور باران کنید.
شاد و سربلند باشید

شیرین جان
ز سپاس از اینکه از بامدادن دیدن کردی.با کمال میل از شور زندگی دیدن
خواهم کرد.
مهر افزون

خیزران چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://kheyzaran.blogsky.com


سهیلای عزیز سلام
آمدم اوضاع را ببینم وسلامی عرض کنم
پستت جدید نیست تاریخ پست ها هم چیزی را روشن نمیکند پیشنهاد میکنم که پست هایتان راروزانه ـهفتگی-پانزده روزیکبارـیا ماهانه کنید البته گستاخی مرامیبخشید
با ادب احترام ومحبت بیکران

ژانوس عزیز

از شما بخاطر اشنایی من با این عزیزان سپاس گزارم.هر پیشنهاد و انتقاد شما باعث خوشحالی من است از یاری شما بی نهایت ممنون وسپاس گزارم .هر گونه پیشنهاد و انتقاد شما باعث خوشحالی من بوده و منو در این راه یاری خواهد کرد.

محمد عماد چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام دوست عزیز.
وبلاگ زیبایی داری و زیبا مینویسی.
آهنگ جدیدم آماده ی دانلوده.
خوشحال میشم با ارائه ی نظر همراهیم کنی.
مانا باشی و همیشه به روز
[گل]

محمد جان
ممنون از لطف تو دوست عزیزم .با کمال افتخار .شما هم موفق باشی.

شیرین پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ق.ظ http://sz1.blogfa.com

سلام سهیلای عزیز
ممنون از اینکه شور زندگی را نورباران کردید. شور زندگی با بامدادان رنگ تازه ای خواهد گرفت
شاد و سربلند باشید

شیرین جان

با کمال خوشحالی همیشه به سرای شما عزیزان خواهم امد.
شاد و سلامت باشی.

خیزران شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://kheyzaran.blogsky.com


سلام بانو سهیلا
در خیزران در انتظارم
با ادب واحترام

با کمال میل خدمت رسیرم و بسیار زیبا نوشته بودید.

نیکو یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://banoo-b.persianblog.ir

عشق شادی است عشق ازادی است
عشق اغاز ادمیزادی است
سهیلا جان سلام
تبریک میگم به خاطر انتخاب زیبایت
باید تشکر کرد از استاد خوبم که شما رو به من معرفی کرد
از اشنایی با شما بینهایت خوشحال شدم دوست خوبم
موفق باشید

نیکو جان

از اتش عشق هر که افروخته نیست
با او سر سوزنی دلم دوخته نیست
گر سوخته دل نه ای زما دور که ما
اتش بدلی زنیم که او سوخته نیست

دوست عزیزم من هم از اشنایی با شما خوشحالم و این شادی را مدیون ژانوس عزیز میدونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد